Informatyzacja jednostek ochrony zdrowia, zarówno prywatnych jak i publicznych to podstawowy profil działalności RAVEN IT. Mamy w tym zakresie największe doświadczenia, mogąc się jednocześnie pochwalić portfolio kilkuset zadowolonych klientów.
Zapewniamy klientom wsparcie na każdym etapie związanym z informatyzacją ich jednostki, niezależnie od tego czy uruchamiają nowy system, czy też rozszerzają funkcjonalność istniejącego systemu bądź systemów. Realizujemy usługę kompleksowo dobierając rozwiązanie najlepiej odpowiadające potrzebom klienta, zaczynając od analizy potrzeb, poprzez usługi konsultingowe, dostawę systemu, organizację procesu wdrożenia, zarządzanie projektem i jego właściwą realizację w oparciu o uzasadnienie biznesowe klienta.
W przypadku równoległego funkcjonowania kilku systemów u klienta, zapewniamy integrację pozwalającą na wymianę pomiędzy nimi danych, a także eliminującą redundancję oraz konieczność wprowadzania tych samych danych w różnych jednostkach organizacyjnych klienta. Korzystamy z interfejsów własnej produkcji, a także gotowych rozwiązań oferowanych przez producentów systemów. W większości przypadków integrację przeprowadzamy na poziomie bazy danych lub poprzez standard HL7.
Oferujemy również prace integracyjne związane z podłączeniem urządzeń diagnostycznych do systemów informatycznych. W tym zakresie integrowaliśmy już między innymi urządzenia: Konelab, Vidas Biomerieux, Cobas, Rapidlab, Super GL2, ABX Micros, TC Uritek, koagulometry w tym K-3002, CoagChrom, Swelab, Bactec, Indiko oraz wiele innych.
Oferujemy wsparcie rozliczeń z NFZ zarówno od strony technicznej, jak i merytorycznej dla szpitali, przychodni oraz gabinetów lekarskich. Na ogół wsparcie realizujemy w modelu outsourcingu.
Klient decydując się na zmianę dotychczas wykorzystywanego systemu informatycznego jest w stanie zabezpieczyć dane historyczne poprzez usługę migracji danych do wdrażanego przez nas systemu.
Wspieramy klientów w przygotowaniu polityki bezpieczeństwa, instrukcji bezpieczeństwa systemu informatycznego oraz pozostałej dokumentacji związanej z przetwarzaniem danych osobowych. Po zakończeniu prac, pozostawiamy u klienta narzędzie umożliwiające samodzielną aktualizację dokumentacji w przystępny sposób.
Całodobowe Centrum Wsparcia oferuje usługi dające możliwość skorzystania klientom z kompetentnych specjalistów przez 24h na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku.