Podstawą naszej działalności jest budowanie trwałych relacji z Klientem. Kładziemy nacisk na to, żeby fundamentem do budowy relacji były wysokie kompetencje, rzetelność i terminowość. Stawiamy na długoterminową współpracę.
Nie ma jakości bez kompetencji. Corocznie przechodzimy certyfikację producentów systemów medycznych w zakresie poszczególnych modułów funkcjonalnych. Ponadto dbamy o kompetencje techniczne i posiadamy certyfikacje m.in. w zakresie zarządzania projektami (Prince 2 Foundation, Prince 2 Practitioner), zarządzania systemami bazodanowymi (Oracle OCA/OCP), zarządzania serwisem ( ITIL), zarządzania rozwojem oprogramowania (Scrum Master).
Jesteśmy zagwarantować SLA zgodnie z poziomem wymaganym przez klienta. W zależności od zakresu podpisanej umowy serwisowej / wsparcia jesteśmy w stanie reagować natychmiast.
Klienci, których systemy działają produkcyjnie 24h na dobę, mają zagwarantowane wsparcie i obsługę serwisową poprzez całodobowe centrum serwisowe.
Każdego Klienta i każde zadanie traktujemy indywidualnie. Nie zamykamy się na zamknięty katalog rozwiązań. Szukamy rozwiązań optymalnych zarówno od strony technicznej jak i organizacyjnej oraz kosztowej.
Współpracujemy z wiodącymi producentami oprogramowania i sprzętu. Wiodąca marka niekoniecznie musi oznaczać najwyższy koszt biorąc pod uwagę TCO (całkowity koszt pozyskania, użytkowania, utrzymania narzędzi informatycznych), a daje znacząco większą gwarancję wysokiej jakości.
Jesteśmy umysłami ścisłymi, a do tego stawiamy na konkrety. Podsumowując RAVEN IT w liczbach: